Forum FORUM PRZENIESIONE NA ADRES: WWW.CITROEN.KALISZ.PL Strona Główna FORUM PRZENIESIONE NA ADRES: WWW.CITROEN.KALISZ.PL
FORUM PRZENIESIONE NA ADRES: WWW.CITROEN.KALISZ.PL
 
 POMOCPOMOC   FAQFAQ   SzukajSzukaj 
 ProfilProfil   Zaloguj się, by sprawdzić wiadomościZaloguj się, by sprawdzić wiadomości   ZalogujZaloguj 

Daniel i ZX 1.4 LPG
Idź do strony 1, 2  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM PRZENIESIONE NA ADRES: WWW.CITROEN.KALISZ.PL Strona Główna -> My i Nasze Samochody
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Sie 31, 2008 22:19    Temat postu: Daniel i ZX 1.4 LPG Odpowiedz z cytatem

I wszystko od nowa Sad Może uda mi się gdzieś znaleźć zapisane forum, a może Pedro ty masz ? Jeśli nie to wszystko szlag trafił Sad
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Nie Sie 31, 2008 22:19    Temat postu:

Powrót do góry
zork
Citroen to jego zycie


Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 252
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Sie 31, 2008 23:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

klik1

klik2

google pomaga Wink
_________________
Pozdrawiam, Zbyszek
Jest: `99 Fiat Bravo Very Happy
Był: `93 Rover 214Si Neutral , `94 ZX 1.9TD 3d Smile , `93 AX 1.6 8V Twisted Evil
nowe samochody oferty dealerów
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 08:15    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no no Zork brawo za wiedze i nieopisana pomoc dla kolegi Very Happy
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 08:16    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

aha ja mam kopie zapasowa calego forum robie od czasu do czasu zrzut tak na wrazie jak by co Very Happy moze tez sie przydac
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 09:13    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dzięki zork-u Smile)))))
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 01, 2008 22:47    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

---Wysłany: Pon Wrz 04, 2006 10:45


Witam wszystkich moje auto to Citroen ZX (PREMIERE), kolor silver metalic Wink , pojemność 1,4 przerobiony na gazik. Cacko to zjechało z lini produkcyjnej pod koniec 93 roku dlatego został zarejestrowany jako 94. Jak na razie nie mam z nim wiekszych problemów. Kupiłem go za 1900 zł + opłaty co dało razem 3200 zł od pierwszego właściciela w niemczech, nie jest to za bogata wersja, ale najważniejsze, że autko nie jest zniszczone.

Wymienione zostały:

-cewka zapłonowa (tylko dlatego, że już przy kupnie palił na trzy garki bo stara była pęknięta),
-przewody wysokiego napięcia
-świece
-licznik (z mojej głupoty Wink zachciało mi się zmieniac zegary i podświetlanie)
-zaślepka radia (była cała połamana prawdopodobnie ktoś rwał kiedyś radio)
-pokrętło od regulacji nawiewów (zaczepy do radia były pourywane)
-stacyjka (od kupna byłem posiadaczem stacyjki od traktora;), fajny bajer )
-filtr paliwa
-olej + filtr oleju
-olej w skrzyni biegów
-uszczelniona została skrzynia biegów na łączeniu z blokiem silnika
-tarcze + klocki hamulcowe + płyn hamulcowy
-tłumik końcowy
-przedni zderzak (był pęknięty)
-prawy przedni migacz (z mojej głupoty Wink )
-łączniki stabilizatora
-zregenerowana została przekładnia kierownicza
-tarcza sprzęgła
-wymieniona półośka (z niewiadomych przyczyn pękła)
-wstawiony został nowy katalizator (w dowodzie był wbity ale handlarz go wyciął bo to dodatkowa kasa dla niego)
-wstawiona została strumienica za środkowy tłumik
-założyłem alarm i centralny zamek oraz gaz
-magnetyzery Wink

Czeka mnie :

-wymiana łożyska przedniego koła
-kupno opon zimowych wraz z felgami

No i to by było chyba na tyle Wink, jak mi się coś przypomni to napisze ale to raczej juz wszystko.Wrazie jakichkolwiek pytań piszcie do mnie z chęcią odpisze. Pozdrawiam Daniel.



---Wysłany: Sob Wrz 30, 2006 14:02

To przyszedł czas na nowe naprawy i co za tym idzie wydatki. Moje autko zostało kupione od pierwszego właściciela w Niemczech i niby to miał być plus ale okazało sie ,że jest odwrotnie. Jak juz wcześniej pisałem czekała mnie wymiana łożyska w lewym przednim kole, z tego co pamietam to dalem za nie 90 zł (niby oryginał;P) ,zimówki kupiłem 4 sztuki rozmiar 175/70/R13 za 300 zł stan idealny, używki z 2004 roku + cztery felgi R13 po 20 zł za sztuke. Myslałem, że na tym poprzestane ale podjechałem do kuzyna żeby dokonać oględzin mojego zawieszenia na podnośniku i okazało się, że mam do wymiany: prawa koncówkę drążka, poduche dolną silnika, tuleje na wahaczach, poduchy belki 2X skrętne i 2X małe + szczęki hamulcowe i to by było na tyle. Łączny koszt części jakies 420 zł Sad, więc troszke upadłem, no ale trudno jak sie chce miećsprawny samochód to trzeba płacić. To narazie tyle Wink Pozdrowienia dla Klubowiczow Wink /Daniel

---Wysłany: Sob Lut 10, 2007 01:33

Trzeba napisać dalszy ciąg mojej książki serwisowej.
Wymienione:
-końcówka drążka (prawa) [25 zł]
-linka ręcznego (lewa) [40 zł]
-tuleje wahacza prawego i lewego [29 zł] x 2 i [18 zł] x 2
-poducha dolna silnika [29 zł]
-rozpieracz lewy od hamulców bębnowych [59 zł]
-cylinderek prawy [70 zł]
-szczęki hamulcowe komplet [58 zł]
-sonda lambda [185 zł]

---Wysłany: Pią Mar 02, 2007 17:09

Wymienione:
-amorki przód KYB (185 zł szt.)
-lewa półośka (270 zł)
-lewy uszczelniacz (coś około 30 zł)
-2l oleju do skrzyni TOTAL (coś około 70 zł)

---Wysłany: Pią Cze 08, 2007 18:10

Czas uzupełnić moją książkę serwisową. Przy ostatnim pobycie w Kaliszu wymieniłem:
-sworznie prawy i lewy.
-łącznik stabilizatora lewy (niepotrzebnie)
-pasek od alternatora
-uszczelniacz na wał korbowy
-uszczelkę pokrywy zaworów

Uszczelniłem miskę olejową i zmieniłem wysłużone tylne oponki na używki w dobrym stanie firmy Firestone.

---27.07.2007 - Regeneracja belki

Zakupy:
-2x czopy (2x 147 zł)
-2x komplet łożysk (2x 67,25 zł)

Stan budzika: 186 190 km

---Wysłany: Pon Sie 06, 2007 08:50

- 01.08.2007 - Kupione dwie nowe opony Stella Matador 175/70/R13 (125zł x 2)
- 01.08.2007 - Ustawiona zbieżność (60 zł)

---Wysłany: Wto Sie 07, 2007 17:01

-07.08.2007 - Wymieniłem uszczelniacz lewej półosi (17 zł)

---Wysłany: Wto Wrz 04, 2007 20:11

04.09.2007
Zakupy:
-gumki na zawory 8 sztuk (16 zł)
-uszczelka pod głowice (56 zł)
-uszczelka pod pokrywę zaworów (18 zł)
-filtr oleju (17 zł)
-komplet klem (5,40 zł)

---Wysłany: Pon Sty 07, 2008 16:24

03.01.2008 Wymieniłem:

- czujnik temperatury (54zł)
- używana pompa paliwa (100zł)

---Wysłany: Nie Mar 23, 2008 20:39

Wymieniony prawy zacisk hamulcowy (powód: urwany odpowietrznik) Cena: 80 zł

---Wysłany: Pią Kwi 04, 2008 10:45

Przy ostatniej wizycie w Kaliszforni (28.03.0Cool Wymieniłem:
-półoś prawa [320]+ uszczelniacz [gratis]
-olej + filtr
-nowy komp do gazu (STAG 100) [195]
-Czujnik temp. na stary bo nowy się popsuł Wink

---Wysłany: Sob Lip 12, 2008 23:07

12.07.2008
Wygłuszone przednie drzwi i tylne boczki, do ideału brakuje mi jeszcze tylko osłony pod silnik (projektowana Wink ) i wygłuszenia ściany grodziowej między komorą silnika, a kabiną.
Wymieniłem:
-lewy zacisk hamulcowy [60 zł] Powód: urwany odpowietrznik.

Czeka mnie w najbliższym tygodniu:
-regeneracja pompy hamulcowej (zestaw naprawczy[20 zł]
-pasek rozrządu [48 zł] GATES
-napinacz [95 zł] SKF

---Wysłany: Czw Lip 17, 2008 12:03

16.07.2008

Wymienione:
-pompa hamulcowa po regeneracji
-pasek rozrządu i napinacz

Teraz przedni hamulec jest jak brzytwa, ale tył pozostawia wiele do życzenia. Dzisiaj walczę z regulacją tylnych bębnów i ze skrzeczącym przodem Wink

Jeszcze raz wielkie dzięki zork. Smile
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Wrz 21, 2008 23:22    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Jakieś dobre 2 tygodnie temu zabrałem się za montowanie elektrycznych szyb i modułu domykania. Męczyłem się dobre 2,5 dnia [z przerwami] , ale dałem rade Efekt jak dla mnie super. Szyba kierowcy działa bajecznie, gorzej ze stroną pasażera. Chciałem uzyskać po obu stronach taki sam efekt, ale się nie udało Podejrzewam, że przyczyną może być rzadko używany ręczny mechanizm. Smarowałem już wszystkim i dalej jest tak samo. Znajomi i rodzinka mi mówią, że jestem przewrażliwiony i pewnie mają rację Ok wracam do tematu Najpierw zabrałem się za montowanie siłowników w drzwiach. Trzeba uważać, żeby nić się nie kantowało, bo wtedy silniki będą miały ciężko. Następny krok to ciągnięcie kabli przez te głupkowate kostki w drzwiach. (3 przewody do pasażera i hmm chyba 5 do kierowcy). Po kilku nieudanych próbach postanowiłem się ich pozbyć. Zostawiłem tylko samą gumę która chroni przewody przed przetarciem. Kable zostały tak umieszczone żeby się nigdzie nie przetarły i pozostało mi tylko wpiąć przełączniki od sterowania szybami. Cieszyłem się jak dziecko, które dostało nową zabawkę Po pewnym czasie dotarło do mnie, że trzeba się brać za podłączanie modułu domykania i tu miałem największy problem. Niby wszystko było ok połączone, a szyby nie reagowały na wyzwalanie z alarmu. Obejrzałem jeszcze raz dokładnie schemat i co zauważyłem. A no pomyliłem sobie kolejność szyb. Zamiast podłączyć wszystko od 1 do 4 to ja zrobiłem na odwrót. Po przełożeniu kabli działa jak należy. Tylko jest jedno ale. Mianowicie nie wiem gdzie podpiąć się w szyberdachu. Próbowałem już na dwa sposoby i ni hu hu. Po rozebraniu obudowy na podsufitce zobaczyłem czerwony przekaźnik. Wybadałem wszystko dokładnie. Znalazłem przewód między przełącznikiem i silnikiem który daje impuls przy zamykaniu. Podłączyłem się niby odpowiednio i nie działa Podejrzewam, że wina leży właśnie po stronie tego przekaźnika. Może macie jakieś pomysły, albo schematy dotyczące szyberdachu? Stwierdziłem wtedy, że nie będę się z nim dalej męczył i złożyłem wszystko do kupy. Przyciski od sterowania szybami są w miejscu dziur po korbce, więc wygląda to nie najgorzej. Fotki pstryczków zrobię na dniach, a na razie dodam tylko zdjęcia jak to wygląda od środka.

W samochodzie wymieniłem też olej na półsyntetyk ELF. Wcześniej jeździłem na mineralu tej samej firmy i powiem wam, że jest różnica. Silnik pracuje ciszej, równiej i chyba minimalnie mniej pali. Jakieś 0.5l na 100 km. Oleju jak na razie nie ubywa. W ciągu dwóch tygodniu zrobiłem około 1500 km i stan jest taki sam. Modle się żeby nie zaczął brać. Śmigał na mineralnym w sumie (60 tyś km) gumki na zaworach robiłem jakieś 20 tyś km temu, więc mam nadzieje, że nic złego się nie stanie.
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 08:00    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

szyba od strony pasazera bedzie dzialala godzej, smarowanie to jedno ale ma dalej prad zeby tam dojsc bo idzie on z drzwi kierowcy i z powrotem i dopiero do masy, jezeli bys dal (+) od akumulatora a w przelaczniku w drzwiach dal sterowanie minusem dzialalo by sprawniej bo silnik mialby wiecej pradu, sprawdzone w moim ZX Furio Very Happy jest z tym troche zabawy ale jak chce sie zeby szybciej sie podnosila Very Happy
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 08:01    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

no i obowiazkowo pod stacyjke bo akumulator bedziesz mial ciagle rozladowany Very Happy no i polecam wiekszy akumulator ze wzgledu na central szyberdach i szyby no i domykanie, to jednak troche bierze i potrafi podniesc spalanie w takim malym silniku jak 1.4, ladowanie akumulatora bywa baaardzo obciazajace dla silnika hehe no i pasek czesciej piszczy a olejem nikt go nie bedzie smarowal Very Happy
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 13:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Akumulator mam 55 Ah Wink
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 21:35    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

ja mialem 75Ah i szyby na wylaczonym silniku mialy problem...
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Wrz 22, 2008 23:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Efekt końcowy montażu szybek.




_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dziubas888
Miłośnik


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 78

PostWysłany: Wto Wrz 23, 2008 10:59    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

No Daniel dałeś mi do myślenia z tą elektryką, chyba się skuszę bo efekt jest nic dodać nic ująć
_________________
Paweł B. CITROEN ZX
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Nazwa Skype
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Wto Wrz 23, 2008 14:18    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Wpadnij na spotkanie to obejrzysz Smile
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
dziubas888
Miłośnik


Dołączył: 24 Lut 2008
Posty: 78

PostWysłany: Sro Wrz 24, 2008 15:02    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Postaram się oczywiście spotkanie odbędzie się 28.09 tak?
Daniel a tak ogółem to dobrze się sprawują, cicho chodzą?
_________________
Paweł B. CITROEN ZX
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email Nazwa Skype
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sro Wrz 24, 2008 19:17    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Termin taki jak podałeś. Wydaje mi się, że cicho. To jak będą chodziły zależy od tego czy ci się lekko podnoszą na korbce. Jeśli tak, to nie ma problemu. U mnie od strony kierowcy jest lepiej, bo jak wiadomo ta szyba była częściej używana. Zobaczysz jak wpadniesz Smile
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Paź 26, 2008 17:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Dziwny spokój nastał w moim samochodzie. Nic się złego nie dzieje, aż źle się z tym czuje Wink (odpukać). Wnerwia mnie tylko to pykanie w silniku i hałasujący tłumik. Pewnie na dniach rozbiorę wtrysk i wymienię świece. Może to coś pomoże. Macie jeszcze jakieś pomysły co to może być za dźwięk ? Wiem tylko tyle, że słychać to gdy auto się rozgrzeje, jest to cykliczne i dobiega z okolicy wtrysku. Część z Was to słyszała.
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Lis 10, 2008 13:03    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Kurcze nie mam już pomysłu na to pykanie w silniku. Wymieniałem dzisiaj świece i okazało się, że jedna była odkręcona, myślałem, że to było przyczyną tego dziwnego dźwięku, ale dalej jest to samo. Ustawiłem też zawory i efekt ten sam Sad Gdzieś do 90 stopni jest cisza, a później pyka. Wkurza mnie to już na maxa. Macie jakieś pomysły ?

Przecież im cieplej tym się materiał bardziej rozszerza. Jeżeli byłby gdzieś luz to powinno być to też słychać na zimnym silniku. Mam racje ?
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Lis 10, 2008 14:09    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a moze termostat?? skoro przy 90 i wyzej...
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Lis 10, 2008 22:24    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Ale dźwięk ten dobiega gdzieś od spodu wtrysku. Jakoś od dołu. Skończyły mi się pomysły Sad
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Gru 07, 2008 16:40    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Pora uzupełnić moją książkę serwisową Wink

07.11.2008

Wymieniłem końcowy tłumik [95zł] i zmieniłem opony na zimówki.

Dalej nie daje mi spokoju to pykanie. Silnik chodzi coraz bardziej nierówno, dźwięk ten czasem ustaje więc wykluczam możliwość , że jest to panewka. Byłem też w rzeszowskim serwisie gdzie powiedziano mi, że to najprawdopodobniej zawory. Po tej diagnozie ustawiłem zawory, ale niestety ten zabieg nie pomógł.
Pojawiły się też inne niepokojące mnie rzeczy.
Mianowicie, gdy auto postoi przez noc, po odpaleniu strasznie się dławi i potrafi zgasnąć. Po ponownym odpaleniu i dodawaniu gazu buja silnikiem i dopiero po chwili łapie równe obroty. Wygląda mi to na za ciasne zawory, ale wykluczam to bo jestem na 100% pewny, że są ustawione ok.
Macie jakieś pomysły, bo szlak mnie już trafia?
Już niedługo wracam do domu i zabieram się za grzebanie przy cytrynie. Do wymiany mam jeszcze regulację szczęk w lewym tylnym kole.
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Nie Gru 07, 2008 22:08    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

oj nie mam pomyslu...
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
zork
Citroen to jego zycie


Dołączył: 27 Maj 2008
Posty: 252
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Gru 08, 2008 11:06    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

a sam wtryskiwacz? też hałasują gnojki, takie "cykanie"...
_________________
Pozdrawiam, Zbyszek
Jest: `99 Fiat Bravo Very Happy
Był: `93 Rover 214Si Neutral , `94 ZX 1.9TD 3d Smile , `93 AX 1.6 8V Twisted Evil
nowe samochody oferty dealerów
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Odwiedź stronę autora
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Gru 08, 2008 11:39    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

To na bank nie jest wtryskiwacz. Hałasuje też na gazie.
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Pon Maj 18, 2009 23:28    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

O ho ho, ale mam tutaj zaległości Wink
Przyczyną tego dziwnego pykania, był zbyt mocno naciągnięty pasek rozrządu. Wystarczyło popuścić i jest cisza. Jakieś 5 miesiące temu wymieniłem końcowy tłumik na nowy [95 zł] i zaraz zrobiło się ciszej. Po miesiącu spotkała mnie niemiła przygoda. Całe szczęście nie stało się to w trasie, tylko na miejscu w Rzeszowie. Skończyły się szczotki, a co za tym idzie brak ładowania i holowanie pod akademik Wink Wyjąłem alternator i wymieniłem szczotkotrzymacz na nowy [zamiennik 16 zł] Od tamtego czasu mam spokój. Szykuje mi się wymiana prawego łącznika stabilizatora i to by było chyba na tyle Smile Dawno się już z wami nie widziałem Sad Pewnie wpadnę na spotkanie dopiero w lipcu Sad Pozdrawiam Smile
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Wto Cze 23, 2009 09:36    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

16.06.2009

Wymieniony prawy łącznik stabilizatora [75 zł]
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Wto Lip 07, 2009 12:38    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

06.07.2009

Wymienione:
- membrany w reduktorze [25 zł + 10 zł przesyłka]
- filtr gazu [10 zł]

Autko śmiga jak ta lala, dzisiaj ustawie sobie gazik i będzie już wszystko w jak najlepszym porządeczku. Interfejs do gazu zwrócił mi się już z 10x. Wink Jak dobrze pójdzie to jutro sprawdzę Ciśnienie na cylindrach, a w przyszłym tygodniu biorę się za wnętrze. Pranie dolnej wykładziny, sprawdzenie stanu podłogi + zmiana przewodów od szyb i innych rzeczy na grubsze. Pewnie znajdzie się jeszcze coś innego, ale to już mały szczególik Wink Z wszystkiego zdam relacje. Pozdro!
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Pedro
Citroen to jego zycie


Dołączył: 09 Gru 2006
Posty: 1386
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sro Lip 08, 2009 16:44    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Autko chodzi jak moj byly ZX ktory mial przebieg 88tys km, ale twoj ma ok 300 Very Happy wiec jest czym sie pochwalic
_________________
GSA 1.3 82'
BX 1.4i 91'
ZX 1.8i 93'
ZX 1.4i 96'(klima)
*Xantia 1.8i 95'(gaz)*obecnie taty
Xantia 1.8i SX 94'(klima)
XM 3.0 V6 91'(klima,gaz)
BX 1.9DIESEL 91'
*Xantia 2.1TD 96'(klima)*Mój
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość Wyślij email
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Wto Lip 14, 2009 21:52    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Sprawdziłem kompresje i stwierdzam, że uzyskany wynik jest bardzo zadowalający. Na czterech cylindrach po 12 atm.
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Daniel
Citroen to jego zycie


Dołączył: 03 Wrz 2006
Posty: 1334
Skąd: Kalisz

PostWysłany: Sob Sie 22, 2009 16:04    Temat postu: Odpowiedz z cytatem

Link
_________________
CITROEN ZX PREMIERE 1.4 LPG, 94r (był i się zmył Sad )
Xantia 1.8 16V LPG , 96 r. (Nowa zabawka)

Zanim coś zrobisz zastanów się 15 razy!
Powrót do góry
Ogląda profil użytkownika Wyślij prywatną wiadomość
Reklama






Wysłany: Sob Sie 22, 2009 16:04    Temat postu:

Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum FORUM PRZENIESIONE NA ADRES: WWW.CITROEN.KALISZ.PL Strona Główna -> My i Nasze Samochody Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach

FORUM PRZENIESIONE NA ADRES: WWW.CITROEN.KALISZ.PL  

To forum działa w systemie phorum.pl
Masz pomysł na forum? Załóż forum za darmo!
Forum narusza regulamin? Powiadom nas o tym!
Powered by Active24, phpBB © phpBB Group